Om föreningen

I Lodge bor du granne med skogens grönska!

Föreningen har 45 bostadsrätter i storlekar mellan 40 till 88 kvm, mellan 1,5 till 4 rum och kök, med generösa balkonger och loftgångar. Varje bostadsrätt har ett förråd i markplan. Föreningen har en parkeringskö och anmälan görs via styrelsen. Du har dessutom tillgång till en stor gemensam takterrass och föreningslokal. I ett av husen finns även möjlighet till träning genom Endorfin. Föreningen har ett soprum och där finns flera sorteringsmöjligheter. Har du cykel eller moped, parkeras den i ett av de tre cykelförråden.

Mot innergården möts du av en gemensam ute grill och här finns det också flera odlingslådor och utekompost. Som boende är det fritt fram att anmäla sitt intresse för en odlingslåda till föreningens odlingsgrupp.

Lodge är en plats att komma hem till!

Postadressen är: 441 46 Alingsås

Hus 1: Stadsskogsgatan 45